Wednesday, September 29, 2010

BAB 82: saya baru tahu..so, benda ni baru bagi saya..

PTPTN: pekeliling PTPTN bilangan 2 2008
pertukaran pinjaman 3% kepada pembiyaan ujrah 1%...

okay..saya ada terlihat dan terbaca mengenai benda ni dekat FB seorang rakan..terima kasih buat beliau...tapi saya tak dapat nak pastikan apa yang sedang beliau dan rakan-rakan sedang bicarakan..so, saya search pasal benda ni..dan terjumpa lah dekat laman web ptptn:

Saya pun baca dan teruskan pembacaan...menurut web tersebut, pengumuman yang dibuat oleh PTPTN adalah tentang proses pertukaran pinjaman kepada pendidikan ujrah...tapi yang menjadi permasalahannya..apa benda tu????
so, sekali lagi cuba baca mengenai pekeliling PTPTN bilangan 2 tahun 2008



setelah memahami apa itu ujrah dan lain-lain lagi..korang semua boleh la masuk ke laman web ini pulak..




kemudian just follow the step..sebelum isi tu, baca dulu betul-betul ok..that's all

MOOD: SHARING IS CARING


cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

0 comments: