Tuesday, September 15, 2009

~BAB 21: sAlam LebaRAn…~


Di kesempatan ini, aku nk ucap selamat hari raya buat semua pengungjung blog..moga raya tahun ini memberi seribu satu makna dalam hidup kalian sume..amin..aku balik kampung jumaat mlm(180909). Kali ni aku naik bas mutiara..tak penah lagi aku naik bas ni sepanjang aku menggunakan khidmat bas..hehe..moga2 aku selamat sampai ke destinasi..tak sabar rasanya nak balik beraya di kampung…

Tbe2 terfikir lak..dapat ke aku beraya nanti..yela..keje banyak sgt.lot's of assignment to do…naik je cuti nanti ade test lagi..aduh..so tired la…nway…ni la kad raya yg aku wat taun lps..kasi kat member2 aku dulu…simple je..dulu xbpe pandai sgt edit…skang pun x pandai sgt..tp ok sket dari dulu2…




ni la die kad raye tu...

tau x nape aku wat simple camni je kad raye??hehe..sbb aku jimat kos..aku kan nk print utk bagi kat kwn2..kalo wat wane wani n gamba bnyk2, so...kna la guna bnyk ink kn??aku pun wat je la simple camni je..

ermmm.taun ni juz beli je kat kedai Shah Ain (somewhere in Old Flat)-nearer UPM..murah2 je..tapi macam xbpe nk berkualiti..kaler die dh bertukar kekuningan sket..btol x kwn2???pada sape2 yg aku bg kad tu la..hehe..x kesah la..janji aku dpt bagi kat kawan aku...

MOOD: HAPPY

cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

0 comments: