Saturday, August 22, 2009

~BAB 7: hiDUPku yAng peNUH deNGAn raNJau...~

tak dapat nak aku bayangkan..
dugaan silih berganti menghujani hidupku..
kadang-kadang tak tertanggung lagi derita ini...
sangat perit ku rasakan..
kenapakah sangat sukar untuk dimengertikan derita hidupku ini???

YA Allah..
aku akan cuba untuk terus tabah dalam mengharung segala dugaan yang Engkau lemparkan kpdku..aku cuba untuk mnjadi setabah yang lain...
tapi berdayakah aku Ya Allah???



kawan2...di saat inilah aku amat memerlukan sokongan kalian..
tapi adakah benar kalian akan sentiasa membantu aku??
adakah benar istilah persahabatan yang kalian fahami?
adakah kalian mempraktikkan istilah sahabat tersebut????


MOOD: MENGHARAP ADA YANG MENGHULURKAN TANGAN

cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

0 comments: