Sunday, August 23, 2009

~BAB 10: keje aku...hehe~

aku lupe lak nk cite kat sini yg aku perlu menghadapi ari2 yg perit dlm idup aku...
jom bace..
1st skali..senin ni (240809) aku ade test smm3001..
mgu lps dah bace dah tapi xingt balik..
biasela..manusia kan..hehe..
lupe je..
slalse xde pape kot...stadi jela sbb..
rabu(260809) aku ade microteaching math..
nak ngaja..tapi smpai arini aku xwat preparation lagi..
nk tau nape???
sbb ni la..
kamis(270809) aku kna anta esemen falsafah sains...
dlm 50 page BERTULIS TANGAN...
pasal kosmologi...
penim2....
aku dah siapkan dalm bpe pesen eh..
xtau la..tp ok la..
dh bnyk gak la...
then, kamis tu jugak aku ade test..
subjek maths yg plg susah yg penah aku amk..
xtau blaja ape...
g klas menganga je...
yg ni x stadi ape pun lagi...
hehe..
lagi satu..ari kamis ni ade presentation kepimpinan gak..
huhu..penat nye..
mgu lepas dah nangis dah ble ingt sume2 ni...
tension tul la...huhu

MOOD: TENSION..

cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

0 comments: