Thursday, February 18, 2010

~BAB 60: JPJ saman aku or aku kena saman~

Haha…tanggal 17 februari 2010..aku kna saman la..padan muka ko…pagi semalam, aku ke Bandar jerteh ni…ingat nak g ngan kereta..tapi aku rasa mesti jln jem punya lah..kan ramai org balik kampung..so, nak naik motor..tetiba tetibi..motor xde lak..ayah aku naik..stil malas lagi nak naik keta..aku pun p pinjam motor abg ipar aku…sampai je tempat yang dituju..ada lak road block…lessen lepas la kan..tgk2 road tax mati..aduh..ngan aku2 skali mati kutu time tu..akak aku x ckp lak masa aku nk pnjm motor td..kalo x, pandai2 r aku lari..nak di jadikan cite..dh memang tertulis aku mmg nk kna saman..dah la kna g court..19 hb 4 nanti…huhu


MOOD: CUAI..REDHA


cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

3 comments:

hans said... [Reply to comment]

kena gi court sebab apa?

therosputih said... [Reply to comment]

awat kena gi court 19hb?

ciK PeLAngi said... [Reply to comment]

sbb skrg ni kalo kes saman yg melibatkan road tax, kna g court...jmpe majistret...bayar kat sane..xleh byr kat jpj