Thursday, November 12, 2009

~BAB 50: aku budak UPM`


hehe...aku mmg dak UPM yang sejati lah...
pose baik punyer kat tepi bas ni..

ni gamba yang ktorg ade amik masa aritu..
sempat gak amk gamba ngan 2 org lecturer sporting aku..
hehe..
cumil kan dorg ni...
dan jugak pose yang ngada2 dari aku ngan kak nor..

MOOD: NOTY2


cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

5 comments:

tAsHaYaNgBaiK said... [Reply to comment]

jgn lupe kat aku tau....
mmbe study kt astaka ilmiah....huhuhu
borak..makan...benda penting mase study...haha

miss u....

ciK PeLAngi said... [Reply to comment]

aku xkan lupakan ko lah tasha yg baik...ko memang baik...
layan je kan..

gonna miss u too..
take care dear..jd cikgu yg baik tau

~melur~ said... [Reply to comment]

mane aci...mane gamb ak nagn dr rushdan????marah den....

~melur~ said... [Reply to comment]

mane gambo ak n dr rushdan???
maroh den....

ciK PeLAngi said... [Reply to comment]

ilex la melur...
nk jgk gamba die ngan dr comey tu..
hehe..
upload la dlm blog mung...
nnt ltk dlm facebook eh