Thursday, November 12, 2009

BAB 49: Terima kasih KAUTHAR

11 November, Wednesday, 5.25 p.m

Aku baru je balik dari bilik paan..

pi pnjm heater sbb aku punyer dah selamat di angkut ke rumah..

haha..

thanks paan

panaskan air..

nak makan megi..kempunan nak makan ni..

megi rusky tomyam..

yummy2..besnyer…

ok..dah rendam megi..

tgk handphone jap…

eh…ada mesej..

aisyah: akak nk ikot ktorg g makan chicken chop x?

aku: ngan sape?

Aisyah: kak Kuthar

Aku: boleh2..nak ikot..hehe

Aisyah: ok

Aku: kul bape?

Aisyah: 6 lebih krg

Aku: ok

Alamak…megi dh rendam ni..mcmana ni..

Kenyang la nanti..

Rumate baru je makan mee tomyam td..

Ala, die xnak la plak.

Ermm.makan la sket..

Kesian megi aku..

Nangis kan nanti..

Tgh2 makan, ati kol..

Eh, silap ati msg..

Aku yg kol..

Borak2 jap…

Then, kul 6

Siap makan..

Nk g basuh pinggan..

Bukak pintu, eh…aisyah da siap???

Bkn kul 6 lebih ker???

Meh la turun dulu…

Aisyah: bukan kite msg ckp dlm kul 6 lebih kurang?..

Aku: ye eh? Silap paham mesej la…kte nk mandi ni…

Aisyah: oh ye ke..xpe2..g la..

Aku: ala, nnt kalo kuthar da sampai..

X bes la plak..

Try msg die..tny die katne..

Aisyah:ok2…

……………………..

Aisyah: die ckp on da way

Aku: jap eh, nk gak g mandi sat..hehe

*mandi secepat mungkin…..

Aisyah: kak kauthar da sampai

Aku: ok..(ngah bersiap)

Awk g dlu..ckp sori kat kauthar..

Aisyah:ok

……………………………..

Jom…

Brommmmmmmm

……………………………

G kat chicken chop yang dekat pasar malam tu..

Cantek2..

X pernah g lagi b4 ni.

Hehe..

……………makan…………….

Nk balik dah…

Kauthar byr….

Die cakap…

Xyah la…skali sekala..

Ha???
blanje ke?

Ala, segan la plak

Hehe..

………………..

Kami pun balik…

Tu je nak cite..

Haha..



ni la kauthar..

ni lak aisyah..


info:
aisyah ni dak third year..blockmate aku...the one who a bit close to me...

kauthar: dulu die x-rumate aisyah masa aisyah 1st year..aku ngan kauthar ni sama umo..tapi kauthar ngah wat master skang (sc sosial)..education..die dh selamat grad...kos die 3 taun je..dak ni teror ni..dekan tiap2 sem..hehe...die keje gak skang...jd RA..org kaya baru ni..sbb tu la saje je nk pau duit die..haha..sori eh kauthar...

ni gamba masa ktorg g sogo..celebrate birthday kautahr 13 mac aritu..
smlm x sempat amk gamba..khusyuk sgt makan...
masa makan tu, kauthar duk cite pasal master die..
terasa mcm nak sambung master je..huhu..

nway..thanks ye kauthar...

MOOD: BAHAGIA



cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

0 comments: