Monday, December 28, 2009

BAB 53: 28 disember 2009

dah lama rasanya aku biarkan blog ini sepi tanpa entri-entri yang baru...banyak sangat benda yang berlaku dalam hidup aku selama sebulan dua ni..sebenarnya banyak sangat nak cite tapi tak tahu nak mula dari mana...arini, 28 dis 2009, merupakan sem baru untuk stdnt upm...good luck korg.. aku rindu untuk belajar lagi..btol2 rindu untuk ke kuliah dan menjalani rutin sebagai pelajar...sgt bes..sekarang, aku sedang berdepan dengan masalah yang boleh dikatakan besar jugak la...yang selalu menghantui lena malamku..yang merungsingkan pale otak aku dan juga yang mengganggu kegembiraan hati aku...penat berharap..entah bila masalah ini selesai...LATIHAN MENGAJAR DAN PRAKTIKAL...sedih btol...dulu punye la beria-ia pilih sekolah..tapi sekolah tu x trima kami...alasan nya sbb xnak bdk math..ok, fine aku boleh trime alasan tu...nak buat macam mana kn...so, aku berharap pihak upm setelkan benda ni...urmmmm...carikan skolah lain..kite xleh wat ape sbb mmg dorg yg uruskan...aku pun menanti dan menanti...ada jgk kol tanya progress..tp dorg ckp xdpt lg...ckp nk kol...means that..dorg xnak ktorg sebuk, biar dorg setelkan...but..till now..tetap xde keputusan lagi..ak dah penat bersabar..kredit dh bnyk abs..nak praktikal 18 jan nanti..tapi...smpai skrg..skolah pun x konpem lagi..in case la dpt dlm mgu ni, ble aku nk cari umah sewa????ah...mmg letih nak pk..

MOOD: KACAU

cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

1 comments:

hans said... [Reply to comment]

hahaha
sama la
aku pun dah nak mula study balik