Wednesday, December 30, 2009

BAB 54: hampir selesai...

alhamdulillah...masalah yang dihadapi hampir menuju ke garisan penamat...sekolah dah dapat..sejurus selepas aku meluahkan isi hati melalui entri yang lepas..lega..penempatan belum tahu lagi..aku ada usahakan untuk dapatkan kuarters guru kat situ tapi entah dapat ke tak..tapi jaminan 80% dari pihak sekolah menyakinkan aku...harap2 dapat..agak sukar bagi aku yang tak ada transpot untuk ke mana-mana jika aku tak berjaya mendapatkan kuartes tu..entri kali ni pendek je sbb aku nak kuar ni..hehe..

MOOD: HALF HAPPY

cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

0 comments: