Wednesday, December 30, 2009

BAB 55: ain...aku turut simpati

ain...aku baru baca entri ko yang terbaru..sangat pilu..hampir2 menitiskan air mata..aku harap ko sabar la ek..walaupun ko dah sehat tapi sorry banyak2, aku baru tahu apa yang ko lalui..aku tak tahu yang ko sakit macam tu..aku juz di beritahu naa yang ko masuk wad..yang aku sms ko tu..tapi aku kecewa bila ko tak reply msg aku..tapi aku tak ambik hati bila aku pk2 yang mungkin ko masih dalam wad..aku risau ain sbb tak dapat maklum balas dari ko tapi apa aku nak buat..naa ckp ko mcm xnak bgtau ko sakit apa..aku sgt takut nak tanya ko..aku tau ko macam mana..sebab tu aku juz tgu je sms balas dari ko..kawan2 yang lain pun sibuk duk tanya pasal ko..aku juz bgtau ko masuk wad..aku xtau ko sakit ape..sorry again sbb xdpt jenguk ko..aku sgt jauh dgn ko..ko pun tahu kan aku xde transpot..apa2pun moga benda ni tak berlaku lagi.harap ko sehat2 je lepas ni...aku sayang ko..

MOOD: SIMPATI

cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

0 comments: