Friday, October 23, 2009

BAB 39: 23 Oktober 2009

happy birthday to me....happy birthday to me...happy birthday to me...happy birthday to me.. haha..boleh plak nyanyi sorg2....umurku dah mencecah 22 tahun arini..kali ni sgt bes sambutan ulangtahun aku..ramai gak yang wish..thanks ye kengkawan sume...kek kat bawah sambutan kat blok.utk warga blok yg lahir bulan 8, 9 n 10..ade 3 kek..tp aku upload yang bulan 10 je...kena lak dorg sambut time besday aku..huhu..




alamak..dah abes..cepat je dorg sapu..x sempat nak rase..hehe..


thanks eh sape yg bagi adiah tu...eh lupa, ade lagi satu lagi kek..ade member bagi...sangat terharu sebenarnya...

ni la kek tu...jap lg nk makan...


MOOD: INI BIRTHDAY SAYA..HAPPY2



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me
cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

4 comments:

tAsHaYaNgBaiK said... [Reply to comment]

hepi belated birthday....hahaha
dah wish aritu tapi nak wish lg dlm blog...haha

p/s: sape 'die'??? ttteeetttt

ciK PeLAngi said... [Reply to comment]

wateva la cik tasha..
nway thanks..

die???
sape???

die mane ni???
haha..
btol ke nak tau sape die ni??

serious ke??
malu nye nak cakap...
ala..
btol ke cik tasha nak tau..

alamak..
segan la...
ermmmm..
die...

sape die tu???
haaaaaahaaaaaaaaaa..

sian ko kan..
die tu kalo ko nak tau...
adalah lembu kat umah aku..
haha..

tipu je la..
die tu..
nama sebenar die adalah
....


opsssss...network problem..
xleh taip..

to be continue....

tAsHaYaNgBaiK said... [Reply to comment]

ceish....punye la panjang taip...

ko tak menjawab soalan aku....
potong seploh markah...
kalau ko jwb math cmni..confirm tak dapat markah...

cepat la gitau....
plz...plz..plz..
kite berdua je tau...huhu

ciK PeLAngi said... [Reply to comment]

eh
sape ckp x dpt mrkh
ade la
cikgu math x sekedekut ckgu bio tau utk bg mrkh..
ade je jalan kerja mesti dpt mrkh.
so, jwpn aku tu blh di kira ade mrkh jgk ape...