Tuesday, October 13, 2009

BAB 31: nak tulis ape ye arini?

tangan ni gatal je nak taip entry baru..tapi xde idea..mase idea mencurah-curah bagai air ujan, network tak o.k la plak..macam2...ape ye...haaaaaa...nak cite pasal perjalanan aku sepanjang hari ni..hari ni hari selasa..pagi td bgn awl2 n stadi untuk test optimum...kul 10-11 a.m...soalan die senang je...mcm dlm nota tapi die juz tukar2 nilai je...tapi mcm biase ler..aku ni kan stadi gitu2 je..wat2 phm je..eh silap..faham la gak tapi bile nk jawap, x ingt step die..ape yg nk kne wat dulu...lepas tu nak wat ape lak..alamak..caner leh lupa ni...soalan satu dah silap wat dh...harapan hanya untuk soalan 2 je...tp x full mark kot soalan tu..aku ade langkau step..hehe..sbb tkt x smpt je kalo jwb lambat2...aku punye la rushing td...so, lukis bulatan pun senget benget je...x bes la cite ni..xyah la cite lagi...tp nk sambung sket lagi...lps tu, g klas kaedah mengajar matematik lak...wah...arini kelas die menarik minat aku gak..kalo x, ngantuk je...balik dr klas, trus on laptop...tujuan utama nak edit asgnment teori PP tapi...hehe...explore blog la...edit tu wat syarat je...ermmmmmm...kul 5 ade klas lg...teknologi multimedia...dah..tu je...xnak la cite lagi...x menarik pun cite ni...

MOOD: NTAH PAPE

cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

0 comments: