Saturday, October 17, 2009

BAB 34: opsss...gamba raye09




walaupun dah lama raya berlalu..tapi nak jugak letak pic raye aku..hehe..saje je wat gamba kecik2..senang..skali upload je trus kuar..mls nk upload byk2...ni la my big family..ade gak yg xde..ramai lagi ni..sape suruh korg xnk amk gamba..kan dh xde muka korg kt cni..huhu..yg atas tu gamba ari raye kedua..lepas g umah spupu aku, ktorg melencong ke pantai bukit kluang...amk angin..aku,adik aku, spupu aku n mak sdare aku..eh skali ngan pak sdare aku gak...alamak...ter upload 2 la plak...xpe la...mls nk delete dah..yg kat bawah ni ari raye first...mase ni tgh kelam kabut nk g beraye..main snap je gamba...


MOOD: RAJIN

cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

0 comments: