Wednesday, October 28, 2009

BAB 40: what happen to you????

ape ni suzie???
ape???
kenapa malas sangat??
malas ke???
yes..u are???
owh...
ermm...no answer

bukan malas...tapi tak rajin je...uish..macam same je kan..tak stadi pun arini..x tido pun..tapi aku wat ape ye???sembang..main2...on9...blogging..ermmm takutnya..kenapa aku jadi macam ni???
aku rasa mesti sbb 3 paper satu hari tu kot..aku jd blur..konfius..rungsing..jadi tak tahu nak wat ape...tak tau nak stadi yang mana..bukak buku tu ingat yang tu..bukak yang tu..ingat yang lain lak..
naa cakap..kalo mcm tu sampai bile pun x dpt fokus..tapi nak wat macamane..huhu..
waaaa..aku takut...taknak jatuh..

suzie...stop main2...study.....

MOOD: MERENG

cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

2 comments:

tAsHaYaNgBaiK said... [Reply to comment]

dah2 la tu online....
g study pulak...
susah betol kalau kite berdua dok dalam bilik study tu....asyik berbual je...haha..
lagi pulak kalau syu ade...tak study terus...haha

p/s:jumaat mlm nty kite study kepimpinan tau...

ciK PeLAngi said... [Reply to comment]

ala..
borak sket2 je la tasha yang baik.
haha..
baik ke?

nanti siap la ko..
ble aku dah abs exam..
aku kaco ko..
haha