Sunday, October 4, 2009

~BAB 28: time is runnin' out~

berlari-lari aku mengejarmu...mengapai mimpi yang tak pasti..terkapai-kapai aku meronta mencari erti sesebuah kepastian..dalam aku sibuk mencipta angan2 dan mimpi indah.aku tersedar yang perjalanan aku sebagai seorang pelajar sudah mahu ke garisan penamat...terlalu banyak kenangan yang tercipta selama aku bergelar mahasiswa..pahit dan manis silih berganti..terlalu banyak..tak dapat nak di ingat kembali...

dalam sedar atau tidak, pelbagai asignment yg diberi oleh lecturer aku siapkan walaupun hasilnya ada yg ok da ada jugak yang sebaliknya..oleh itu, mengapa aku berkata tidak dengan asignment falsafah sains kali in???mengapa aku sering binggung???mengapa aku sering ketandusan idea???mengapa...

no mater what...aku mesti buat jugak..aku mesti siapkan jugak...pantang berundur...

MOOD: CHAIYOOKKK












cik pelangi menulis mengikut gerak hati cik pelangi...kadang-kadang, kata-kata tidak menggambarkan perasaan sebenar cik pelangi..ayat yang digarap ditambah ritmanya agar menjadi lebih puitis..bila hati berbicara, apabila realiti dan fantasi bersatu, maka terhasillah karangan baru daripada cik pelangi

0 comments: